Sunday, November 12, 2006

Family Day 家庭樂

由於 BB 由媽媽照顧,所以妹妹一星期有幾晚都會在我家過夜,星期六日就是我們的家庭日。

早上九時許妹妹幫 BB 洗白白,BB 現在沖涼不會哭了
中午一家人到海翠坊新開的食肆「滾滾紅茶」品嘗台灣美食,味道不錯,只是我吃的麻辣味不夠香和辣
可能有冷氣的關系,BB 在商場睡得很甜,回到家才醒來
穿著新買的 BB 衫,又開始扭計。
從家往窗外拍,黃昏的蝴蝶灣

3 comments:

GRACE said...

BB O既成長真係好快, 次次睇你放上 BLOG O既BB相, BB個樣都有 D 唔同.

另外,唔知點解每次我有加工O過O既相一放上 BLOG, O係 BLOG 度按 D 相, D 相都係開唔到, 但見你 D 相加工過再放上 BLOG, 我都可以開到O黎睇, 我邊度出錯呢???

puddin said...

你係咪原相 post 上黎,我o個o的通常都會縮細,慳位得黎睇得又快o的

GRACE said...

縮o左都係唔得? 好難明..