Saturday, October 27, 2007

荃灣三陂坊 - 泰廚

尋日 BB 同o左佢 Daddy Mummy 去阿爺o個樹食飯,咁我地三條友就好得閒,又唔想煮,於是去我同事成日話好食既泰式食店試試。地點係荃灣三陂坊,一行入去原來入面別有洞天,一欄好多食店,中式野多,其他就係打邊爐,Cafe 同埋呢間泰式野 - 泰廚。

行到尾尾唔難搵,去到個侍應招呼我地,我見入面有位想坐入面,不過個侍應話唔係好熱不如坐出面,咁算啦,費時嘈。坐底無耐就有一檻蝦片送上。

阿媽想食泰式拼盤,蝦餅唔錯,同青胡椒有得揮
咸魚抄介蘭,無咸魚味既 ~o~;;
咖哩雞,又幾好味喎
肉碎生菜包,麻麻地,青胡椒同 Venus 整都好食過佢
後尾我見到原本我想坐o個個位比人坐o左,都係三個人,雖然坐出面坐入面其實都無所謂,但係就唔好一開頭就唔比我地入去坐啦!呢間野雖然未至於難食,但又唔見得好食到要回頭囉,下次去返青胡椒算。

1 comments:

GRACE said...

要你地坐出面, 係等 d人以為好多人食, 走去幫襯之麻.