Wednesday, September 19, 2007

東京 Game Show 2007 <一>

今日晨咁早五點幾起身梳洗,跟住就搭船去機場趕搭 9:10 機到日本,第一日一般都無乜野好做,因為去到日本都已經兩點幾,跟手過境拎行李搭埋火車去市區都已經下午五點幾六點。

我地今次住係池袋 Hotel Crowne Plaza Metropolitan,原來間酒店好近 JR 站,行去都唔使三分鐘,附近又有個大形既 shopping mall,格離又有間香港好 hit 既 Moss Burger,間酒店都算新,只係個景觀無 southern 咁正。去到酒店 check in 放好行李後,日本仔客亦已經出現,佢帶我地去食和牛 しゃぶしゃぶ。

間食店既餐牌,睇o黎唔平
未食之前影下o的餐具
第一碟,雞泡魚皮,食o的皮既感覺好似食緊海蜇咁,不過都幾好味。
雞泡魚刺身,用雞泡魚(白色o個o的)卷住o的蔥再點汁食。
雞泡魚天婦羅
しゃぶしゃぶ 煲
肥美既和牛,麻醬同o的菜
真係好好食,比我地平時食既肥牛厚好多同肥好多,漉完唔會得返一小片
食完肥牛後服務生會拎個烘過既飯團出黎,用頭先 しゃぶしゃぶ o的湯加入去食,好好食,不過油o左少少。
甜品,日本蜜瓜
係人都知雞泡魚同和牛都係日文飲食文化之一,今次可以一次過試哂兩樣真係好彩,講真如果要我自己自費食雞泡魚我又唔會囉,此終都係有心理障礙。雪花肥牛年中去日本時都想試o架喇,不過低估o左(六歌仙)既威力,無訂檯既要等到十點幾先有,後尾求其搵o左間拉麵店醫肚就算,可惜,所以今次有得食真係好開心。
飲飽食醉後就返酒店休息準備第二日行 show。

1 comments:

GRACE said...

咁快有最新消息報導, 你o係酒店上網呀?? 聽日你又唔知有乜正o野食呢??