Thursday, September 20, 2007

東京 Game Show 2007 <二>

因為個 package 有包酒店早餐,所以早餐係酒店度食,有款日式甜蛋好好味,我食左好多,正!係酒店食左早餐後就出發去海濱幕張睇 show、搭 JR 到東京站再轉搭京葉線,由於去迪士尼都係搭呢條線,所以好多後生仔女好多人。

Tokyo Game Show 2007
Level 5 個場,本來想拎隻雷頓教授之休日既 game,不過去到已經有好多人排緊隊,最後尾既要排 60 分鐘,所以我地無排去第二o的地方睇啦,可惜。事後睇 forum 先知原來要排完試玩完重要答o岩問題先有 game...

雷頓教授與惡魔之箱
Konami 個 booth,同事話最右邊個女 model 個樣好恐怖,好彩我無影 close up o者。
新 PS3 Dual Shock 3 手掣,終於有得震啦,11 月發售予定。
Sega 出既 game,睇落唔錯
Sony 貓,Cute~~~
FFVII 人物 Cloud
重有 Sephiroth
午餐去左會場隔離個商場食飯,同事個炸天婦羅飯
我食燒牛肉飯
食完飯再返個 show 行多陣就去幕張個 outlet shopping 喇,個 outlet 就係車站附近,好近,nike、addidas、levis、new balance 等各大牌子都有,價錢有平有貴。
outlet 新開既 building,有 new balance。
買完野返酒店放底o的 catalogue 同戰利品又成班人去搵食啦,今次老闆帶左我地去神座,係一間拉麵店
有兩層,樓上呢層無乜人
我碗拉麵,有好多蔥,麵質,湯底都唔錯架,好味

撈哂o的蔥入去,好香
隻溫泉蛋入面重係半孰,正!
食完老闆話去池袋 Tokyu Hands 買玩具,本來都想跟不過都 9 點幾,應該差唔多 close,有個女同事話唔跟就一支箭咁走左,剩返我同另一位女同事,於是我地就行o下 super market 啦,上網經常有人話收舖前o的 sushi 會賣得好平,行左一陣終於見到啦。

呢盒 sushi 只係 6xx yen,好抵食
sushi 宵夜

1 comments:

GRACE said...

你碗拉麵好似好正, d壽司又好正, 有得去日本又好正, 樣樣都好正!!!