Saturday, September 22, 2007

東京 Game Show 2007 <四>

今日終於可以自由活動啦,食左早餐後又出發去 shopping,今日約左個 friend 係 Tokyu Hands 門口等,由於佢幫我 collect Nintendo 寄比我o的景品,所以我都送返一盒月餅比佢。

我地今次唔行 Tokyu Hands 喇,行佢隔離既 Sunshine City 地下街,都幾多野行,重要既係多o的時裝同特別野睇,o岩哂我地。之後去左行日本既 Uniqlo 同 Beams,Uniqlo o的野同香港差唔多,Beams 就好貴,行完肚仔又餓,跟住求其搵間食店醫肚。

同事個 Set Lunch,Tuna 魚飯加碗擔擔麵,聽講話幾好食
我自己碗三色飯,勁正!!
飯後返酒店搭 Luminus Bus 去機場
去到機場 check in 好,就週圍行同食下下午茶。
呢杯係 Cappachino
咖哩漢堡飯
香蕉 pancake
CX 架機

1 comments:

GRACE said...

下午茶都咁豐富, 你呢個應該係為食之旅!!