Friday, September 21, 2007

東京 Game Show 2007 <三>

今日都係同老闆跟出跟入,食完早餐順便去一去 toilet,嘩!大開眼界,度廁所門係半園弧形,大鄉里第一次見,襯無人時偷偷地影左張相。 XD

跟住老闆行去 Bic Camara 睇下日本最新科技電器,第一次睇日本高清又係睇到嘩嘩聲,諗都無諗過o的頭髮可以咁清楚睇到一條條絲,我老闆話香港行高清之後o的女藝人、女主持、女 Model 以後就唔可以咁求其啦。之後又行去 Tokyu Hands 睇玩具,Tokyu Hands 除左玩具之外重有好多日常生活用品等等,好似無印咁囉,我行左大半個鐘就行哂 8 層啦,唔係好o岩行。

同事買左一套六款 Pixar 既公仔,其中一款「胡迪」
行完 Tokyu Hands 返酒店沖過涼,因實在太熱了,我朋友話咁o岩呢幾日先咁熱,之後去新宿幫我妹買個 LV 袋,其實 LV 香港會平過日本,但係因為香港無哂貨,所以我妹叫我係日本睇下有無。

咁o岩比我買到 last 一個,個 sale 重好好心機 pack 入一個又大又硬既盒入面,本來都唔想要不過兩個同事都話個盒好靚,我又驚我唔要好妹又會話我,最後就拎走左,退完稅後我自己先返酒店放好盒野,佢地係新宿繼續行多陣,之後約左第二個日本客 6 點鐘係秋葉原等同佢地、老闆一齊食飯。

今晚食壽司
頭盤,尤魚加蟹籽
刺身沙拉,好味
刺身
壽司拼盤,好新鮮
みそ汁,用三文魚做湯底,好甜好好味
o的肉好肥美
天婦羅,一o的油都無,好乾身好"翠",點少少鹽食,同平時既食法唔同
飯後甜品,紅豆糕
個個食到飽哂就返酒店啦,本來想跟兩個男同事去隔離既 Mos Burger 睇下,佢地食宵夜我就飲杯野,不過去到個侍應話就收到,只剩返三個字,咁我就唔飲影幾張門口相就返酒店,佢地照叫左外賣返去食。
我地住既酒店

1 comments:

GRACE said...

係咁食, 有冇肥到呀!!! 哈..